Translate

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020

Edgar Allan Poe


Edgar Allan Poe

Διαβάστε το κείμενο μου για το The Weird Side Daily 

https://weirdsides.com/arthra-istories/edgar-allan-poe/ 

"...Φθινόπωρο του 1849. Τη στιγμή που περπατούσα στους δρόμους της Βαλτιμόρης, ένας άντρας έπεσε με δύναμη πάνω μου. Έμοιαζε να έχει κάποιου είδους παραλήρημα. Με άρπαξε από τα ρούχα, και ψιθυρίζοντας το όνομα Ρέυνολντς, σωριάστηκε μπροστά μου. Τον συνόδευσα στο νοσοκομείο και τη στιγμή που εκείνος ψυχορραγούσε και οι γιατροί δεν μπορούσαν να βρουν από τι πάσχει μου έσφιξε το χέρι με δύναμη. «Μην πιστεύεις τίποτα από όσα ακούς και πίστευε μόνο τα μισά από όσα βλέπεις…», μου ψιθύρισε με κόπο.

Έστρεψε το βλέμμα δίπλα του. Μια κλεψύδρα ήταν ακουμπισμένη στο κομοδίνο. Άρχισε να γυρίζει σαν τρελή. Η χρυσή άμμος περιστρεφόταν με μανία.

Και τότε ήταν που ο Edgar Allan Poe, μου είπε την ιστορία του..." 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου